مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-30اقتصادي

چشم انداز بازار تا پایان سال مثبت است


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه در حال تطبیق خود با فضای تورمی کنونی است، گفت: به نظر می رسد در سه ماه پایانی سال جاری و همزمان با کاهش فروش اوراق دولتی شرایط خوبی در بازار سرمایه حاکم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، رضا نازی با بیان اینکه اکنون بورس دچار بیش واکنشی نسبت به اخبار منفی است که به زودی مرتفع خواهد شد، افزود: در نظر داشته باشید که از یکی دو ماه آینده برآورد سود سال مالی آتی شرکت ها انجام می شود و تا آن زمان پی به ای (P/E) بازار با سود سال آینده شرکت ها سنجیده می شود.

پاندمی و اقتصاد جهانی وی در ادامه با اشاره به فضای اقتصادی متأثر از پاندمی کرونا بیان کرد: بعد از پاندمی کرونا، نقدینگی اقتصادهای دنیا از 19 هزار میلیارد دلار به محدوده 31 هزار میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس، در فضای کنونی و با توجه به شیوع سویه های جدید کرونا و استمرار سیاست های انبساطی، از نظر جهانی شاهد نشانه هایی از افت قیمت های جهانی و کامودیتی ها نخواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه با افت نزدیک 10 درصدی نفت در روزهای گذشته، قیمت های جهانی فلزات رنگی واکنش چندانی نشان نداد، گفت: در مورد انرژی هم با وجود اتفاق ها و بحران هایی که در سیاست های انبساطی در اقتصادهای جهانی وجود دارد، شاهد افزایش بهای انرژی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز بازار تا پایان سال مثبت است

چشم انداز بازار تا پایان سال مثبت است