مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:052021-11-30سياسي

ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه مشخص شود


رییس جهور با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه ها و بخش های مختلف کشور خواستار تعریف و تدوین نسبت بین این شورا با قوای سه گانه و سایر دستگاه های اجرایی شد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ضرورت انطباق لوایح با سیاست های فرهنگی، گفت: کارگروه توجه داشته باشد که در دوره جدید شورا در حوزه فرهنگ، علم، اخلاق و معنویت، فعالیت ها و برنامه ریزی هایی متفاوت تر از گذشته انجام و لذا باید با این دیدگاه برنامه های پیشنهادی تدوین و تنظیم شود.

رییس جمهور با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه ها و بخش های مختلف کشور خواستار تعریف و تدوین نسبت بین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه و سایر دستگاه های اجرایی شد.

در این جلسه همچنین مخبر دزفولی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت تجدید نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عادل پیغامی به عنوان نماینده شورا در هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی، منصور کبکانیان به عنوان نماینده شورا در هیئت تجدید نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدحسین ساعی به عنوان نماینده شورا در هیئت نظارت بر مطبوعات و محمدعلی کی نژاد به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه مشخص شود

ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه مشخص شود