مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-30سياسي

اطلاعیه دفتر نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه ای درباره عذرخواهی مرحوم آذری ‎قمی


روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در پاسخ به نامه مؤسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از رهبر انقلاب اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در پاسخ به نامه مؤسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از رهبر انقلاب اطلاعیه ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالی در پی انتشار نامه پوزش خواهی مرحوم آیت الله آذری قمی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه ها و طرح برخی ادعاها و تردیدها در صحت و تاریخ آن، برخی از پژوهشگران تاریخ انقلاب اسلامی و تعدادی از مراکز و مؤسسات فعال در حوزه مطالعات تاریخی، طی نامه ای با اشاره به اهمیت موضوع و مباحث پیش آمده، از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی درخواست روشنگری و رفع ابهام کردند.

این دفتر در پاسخ به این درخواست اعلام می کند مرحوم آیت الله آذری قمی مکاتبات متعددی با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی داشته که از جمله آنها دو نامه مشتمل بر عذرخواهی از معظم له است.

نامه اول در 1375/3/12 برابر با 14 محرم 1417 نگارش شده که در صفحه 166 کتاب روشن بینی امام خمینی رحمه الله علیه تألیف آیت الله ری شهری دامت برکاته درج شده و اخیراً توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دفتر نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه ای درباره عذرخواهی مرحوم آذری ‎قمی

اطلاعیه دفتر نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه ای درباره عذرخواهی مرحوم آذری ‎قمی