مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-30سياسي

تابوشکنی مذاکره آن قدر مهم بود که شکست برجام را توجیه کند؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد نقیب زاده در گفتگو با دیپلماسی ایرانی می گوید: من سال هاست می گویم و سال هاست که می خواهم بدانم چرا جمهوری اسلامی ایران لقمه را دور سرش می چرخاند؟! این شیوه مذاکره و دیپلماسی نیست، - تابوشکنی مذاکره آن قدر مهم بود که شکست برجام را توجیه کند؟! یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: مادام که ایران، مذاکره مستقیم با آمریکا را بر سر احیای برجام و لغو تحریم ها در دستور کار قرار ندهد، هیچ کدام از تحرکات دیپلماتیک و مذاکرات پیش رو، خروجی ملموسی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد نقیب زاده در گفتگو با دیپلماسی ایرانی می گوید: من سال هاست می گویم و سال هاست که می خواهم بدانم چرا جمهوری اسلامی ایران لقمه را دور سرش می چرخاند؟! این شیوه مذاکره و دیپلماسی نیست، کدام دوره هفتم؟ کدام مذاکره؟ همه این ها شوخی است.

وی می افزاید: مذاکره مستقیم با آمریکا در قالب اعضای 5+1 در زمان حصول توافق هسته ای نتیجه اش شد برجامی که اکنون حال و روزش را می بینید، وای به مذاکرات وین که گفت وگوی مستقیم با آمریکا را ندارد.

واقعاًً داریم خود را گول می زنیم یا دیگران را؟! وی با وجود اظهارات طولانی در این مصاحبه (بالغ بر هفت صفحه) می گوید: آخر تحلیل کنیم که چه شود، مگر همه سایت ها، روزنامه ها و خبرگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابوشکنی مذاکره آن قدر مهم بود که شکست برجام را توجیه کند؟!

تابوشکنی مذاکره آن قدر مهم بود که شکست برجام را توجیه کند؟!