مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-30بين الملل

هند مذاکرات تجاری جدیدی را با کانادا آغاز می کند


در حالی که دولت ترودو درپی اختلاف بر سر ماجرای منگ وانژو مدیر اجرایی شرکت چینی «هوآوی» و بازداشت دو شهروند کانادایی در چین به دنبال جایگزین های اقتصادی برای چین است، - در حالی که دولت ترودو درپی اختلاف بر سر ماجرای منگ وانژو مدیر اجرایی شرکت چینی هوآوی و بازداشت دو شهروند کانادایی در چین به دنبال جایگزین های اقتصادی برای چین است، کانادا و هند در حال آماده سازی زمینه برای از سرگیری مذاکرات رسمی تجارت آزاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی بی سی نیوز، انشومن گاور معاون کمیساریای عالی هند در کانادا گفت که مذاکره کنندگان تجاری از هر دو کشور در سال گذشته چهار جلسه مشورتی را از طریق ویدئو برگزار کرده اند و آخرین جلسه در ماه اکتبر پیشنهادات اولیه ای را از هر دو طرف به دنبال داشت و آنها در مورد رویکردها و مسیر احتمالی آینده صحبت کردند.

این تعامل مجدد نتیجه سیاست تجاری جدید تهاجمی هند است که برداشت زودهنگام نامیده می شود و تلاش این کشور برای برداشتن گام های فزاینده به سمت قراردادهای تجارت آزاد کامل با بریتانیا، اتحادیه اروپا، استرالیا و امارات متحده عربی و اکنون کانادا را به دنبال داشته است.

این اتفاق همچنین در حالی رخ می دهد که دولت فدرال کانادا از پیامدهای سه ساله انجماد عمیق دیپلماتیک خود با چین پس از اینکه مایکل اسپاور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند مذاکرات تجاری جدیدی را با کانادا آغاز می کند

هند مذاکرات تجاری جدیدی را با کانادا آغاز می کند