مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-30بين الملل

تمرینات فیزیکی و ذهنی فضانوردان چینی در مدار زمین


فضانوردان چینی حاضر در ایستگاه فضایی اختصاصی این کشور به نام تیانگونگ به منظور حفظ آمادگی اقدام به انجام تمرینات فیزیکی و ذهنی می کنند.

- فضانوردان چینی حاضر در ایستگاه فضایی اختصاصی این کشور به نام "تیانگونگ" به منظور حفظ آمادگی اقدام به انجام تمرینات فیزیکی و ذهنی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، در جدیدترین تصاویری که از ایستگاه فضایی چین منتشر شده است، شاهد انجام تمرینات فیزیکی و ذهنی از جمله دویدن روی تردمیل و حل کردن پازل توسط فضانوردان ماموریت شنژو 13 (Shenzhou 13) هستیم.

فضانوردان چینی ماموریت شنژو 13 نقش مهمی در آزمایش و ساخت اولین ایستگاه فضایی بلند مدت این کشور ایفا می کنند، اما همزمان تعادل مناسب بین کار و زندگی خود را نیز حفظ می کنند.

تصاویر جدید منتشر شده توسط آژانس فضایی چین(CMSA) نشان می دهد که سه فضانورد حاضر در این ایستگاه برای حفظ تناسب اندام خود ورزش می کنند و در عین حال برای کاهش اثرات قرار گرفتن طولانی مدت در معرض شرایط ریزگرانش بر بدن خود اقدام به حل پازل و انجام تمرینات ذهنی می کنند.

در این تصاویر، وانگ یاپینگ دومین زن چینی که به مدار زمین رسیده و اولین بانویی که به ایستگاه فضایی چین جدید سفر کرده است، دیده می شود که از تردمیل موجود در ایستگاه فضایی چین برای تمرین استفاده می کند و به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات فیزیکی و ذهنی فضانوردان چینی در مدار زمین

تمرینات فیزیکی و ذهنی فضانوردان چینی در مدار زمین