مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-30اقتصادي

صدور و تمدید 40 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام


از ابتدای سال جاری تا کنون 40 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در حوزه صنایع غذایی، ساختمانی، بهداشتی شیمیایی، - مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از صدور مجوز و تمدید 40 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در این استان خبر داد و گفت: تولید، توزیع و فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری و تشویقی بدون علامت استاندارد ممنوع است.

وی اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد را نشانه تعهد، رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی دانست و افزود: مشاهده پروانه استاندارد، سلامت کالا را برای مصرف کننده تضمین می کند.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و استانداردسازی محصولات تولیدی استان، از ابتدای سال جاری تا کنون 40 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در حوزه صنایع غذایی، ساختمانی، بهداشتی شیمیایی، مکانیک و فلزشناسی صادر و تمدید شد که از این تعداد، 15 فقره پروانه صدور و 25 فقره آن تمدید بود.

همتی تاکید کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحدهای تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحدها به ارتقای کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 40 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

صدور و تمدید 40 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام