مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:302021-11-29ورزشي

زور استقلال به صنعت نفت هم نرسید/ چهارمین تساوی متوالی فرهاد مجیدی


تیم فوتبال استقلال در هفتمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد تا تیم فرهاد مجیدی در چهارمین بازی متوالی به تساوی برسد و 8 امتیاز پیاپی از دست بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان شروع شد، مهدی حنفی (8) برای صنعت نفت و امیرحسین حسین زاده (39) برای استقلال گلزنی کردند تا آبی پوشان پایتخت از کسب یک پیروزی دیگر بازبمانند.

استقلال که در سه بازی گذشته خود در لیگ به تساوی رسیده بود، با کسب نتیجه امروز مقابل صنعت نفت، به روند نبردن های خود ادامه داد و چهارمین تساوی پیاپی خود را کسب کرد.

به این ترتیب آبی پوشان پایتخت که شنبه هفته آینده باید با پرسپولیس بازی کنند، 13 امتیازی شدند و موقتا به رده سوم جدول صعود کردند.

ترکیب استقلال و صنعت نفت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تیمش را برای این بازی با ترکیب زیر روانه میدان کرد: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (رضا آذری)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری (امین قاسمی نژاد)، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده (ارسلان مطهری) و رودی ژستد (محمدرضا آزادی).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور استقلال به صنعت نفت هم نرسید/ چهارمین تساوی متوالی فرهاد مجیدی

زور استقلال به صنعت نفت هم نرسید/ چهارمین تساوی متوالی فرهاد مجیدی