مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-29سياسي

حوزه هنری میدان دار فعالیت های فرهنگی هنری در لرستان باشد


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: حوزه هنری باید با فعالیت های ارزشی و با بهره گیری از نظر کارشناسان و متخصصان حوزه فرهنگ و هنر، - خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام رضا حقیان در بازدید از حوزه هنری لرستان با انتقاد از موازی کاری در حوزه فعالیت های فرهنگی کشور گفت: سازمان ها و نهادهای متولی امر فرهنگ و هنر باید به سمت هم افزایی بیشتر حرکت کرده و از فعالیت های موازی خودداری کنند تا شاهد تأثیرات سازنده و مؤثری در حوزه فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی بیان داشت: کارهای فرهنگی معمولاً به صورت پراکنده انجام می شود و متأسفانه متمرکز و هدفمند نیست در حالی که باید هم منسجم و هم به صورت تخصصی انجام شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان همچنین با اشاره به نقش و جایگاه حوزه هنری به عنوان نهاد تخصصی حوزه فرهنگ و هنر تصریح کرد: این نهاد باید فعالیت های ارزشی خود را گسترش داده و در این عرصه با برنامه ریزی های مناسب و نیازسنجی و با بهره گیری از نظر کارشناسان و متخصصان مربوطه به نوعی میدان داری کند.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به نقش محوری مصلاها و نماز جمعه در ترویج فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: از رویکردهای اساسی و مهم نماز جمعه ترویج، تقویت و نهادینه کردن فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری میدان دار فعالیت های فرهنگی هنری در لرستان باشد

حوزه هنری میدان دار فعالیت های فرهنگی هنری در لرستان باشد