موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-29اقتصادي

کدام تجهیزات شهری در مشهد بیشتر سرقت می شود؟


براساس اعلام مسئولان شهردای مشهد نرده ها، گاردریل، تابلوها، پایه های ترافیکی وکابل های برق و شبکه جزو بیشترین موارد سرقت تجهیزات شهری است.

- متاسفانه این روزها سرقت تجهیزات شهری به شدت افزایش پیدا کرده و روزانه گزارش های بسیاری از سمت شهروندان مبنی بر سرقت این تجهیزات وجود دارد؛ موضوعی که گاهی خدمات رسانی مدیریت شهری را با مشکلات زیادی مواجه کرده است؛ به همین دلیل شهرداری مشهد به منظور بهبود این وضعیت نیاز به مشارکت شهروندان و همراهی دیگر سازمان های ذی ربط دارد.

عمق فاجعه سرقت تجهیزات شهری را می توان در تماس مردم با سامانه ارتباطات مردمی 137 متوجه شد، روزانه به دلیل انجام این سرقت ها مشکلات و خطرات زیادی برای شهروندان به وجود می آید که گاهی منجر به آسیب های جانی و مالی برای آنان می شود.

علاوه بر مشکلات ایجاد شده برای شهروندان این سرقت ها خدمت رسانی مدیریت شهری را نیز با مشکلات جدی مواجه می کند و حتی گاهی موجب توقف چند روزه پروژه های شهری می شود.

در واقع این سرقت های سریالی زندگی معمولی و ترددهای روزانه شهروندان را با مشکل مواجه می کند؛ به طوری که برخی از تصادفات یا ترافیک های سرسام آور ناشی از سرقت تابلوهای شناسایی معابر یا راهنمایی و رانندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام تجهیزات شهری در مشهد بیشتر سرقت می شود؟

کدام تجهیزات شهری در مشهد بیشتر سرقت می شود؟