مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-29سياسي

تعامل بیشتر ایران و سوریه می تواند منجر به پویایی اقتصاد شود


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: ارتباط بیشتر بین دو ملت ایران و سوریه می تواند برای هر دو کشور پویایی هرچه بیشتر اقتصادی به همراه آورد.

- با اشاره به اینکه نمایشگاه اختصاصی توانمندی های ایران اسلامی از 8 تا 12 آذرماه در کشور سوریه برگزار می شود اظهار کرد: این نمایشگاه به همت خانه توسعه تجارت و شرکت شهرک های صنعتی و شرکت صنایع کوچک برگزار شد و در استان قزوین سازمان صنایع کوچک و متوسط عهده دار این حرکت هستند و شرکت شهرک های صنعتی استان عهده دار برگزاری این رویداد در استان قزوین است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به فعالیت گروه دوستی پارلمان ایران و سوریه و نیز تداوم برنامه های حمایت از صنعت صادرات ایران به سوریه، در تلاشیم روابط تجاری کشور و توانمندی استان قزوین در سوریه را افزایش دهیم و در همین راستا اقدام به برگزاری جلسه ای با دعوت از تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، شرکت شهرک های صنعتی و معاون اقتصادی استاندار قزوین و مسئولین صمت استان در خصوص نیاز استان نمودیم.

وی ادامه داد: جلسه ای هم با دبیرخانه نمایشگاه اختصاصی تهران ترتیب داده شد و با حضور شرکت شهرک صنعتی البرز توانستیم 200 متر مربع غرفه اختصاصی، مختص صنایع استان قزوین در این نمایشگاه برای صنایع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بیشتر ایران و سوریه می تواند منجر به پویایی اقتصاد شود

تعامل بیشتر ایران و سوریه می تواند منجر به پویایی اقتصاد شود