مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-29سياسي

هزار بازرس مسئولیت نظارت بر حدود 12 هزار دستگاه را بر عهده دارند


مدیرکل دفتر فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تعداد دستگاه های مشمول بازرسی حدود 12 هزار دستگاه است، گفت: در کل کشور حدود هزار و 100 بازرس نظارت بر این دستگاه ها را برعهده دارند.

- مدیرکل دفتر فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تعداد دستگاه های مشمول بازرسی حدود 12 هزار دستگاه است، گفت: در کل کشور حدود هزار و 100 بازرس نظارت بر این دستگاه ها را برعهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نخستین نشست کشوری هم اندیشی دفتر فناوری و تحلیل اطلاعات با حضور مدیرکل، معاونان، رؤسای ادارات و کلیه کارشناسان فناوری اطلاعات مرکز و استان ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

مهدی هدایت فر مدیرکل دفتر فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور در این نشست ضمن تبیین اهداف و برنامه های خود در حوزه فناوری اطلاعات و نظارت الکترونیک، اظهار کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده از پایگاه های اطلاعاتی موجود در سازمان، تعداد دستگاه های مشمول بازرسی حدود 12 هزار دستگاه است؛ این درحالی است که در کل کشور حدود هزار و 100 بازرس نظارت بر این دستگاه ها را برعهده دارند که این عدم تناسب، نیاز به انجام بازرسی و نظارت الکترونیک را اجتناب ناپذیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار بازرس مسئولیت نظارت بر حدود 12 هزار دستگاه را بر عهده دارند

هزار بازرس مسئولیت نظارت بر حدود 12 هزار دستگاه را بر عهده دارند