مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29اقتصادي

افزایش سهمیه آرد نانوایی های دیشموک


با افزایش سهمیه آرد خبازان شهر دیشموک مشکل نانوایی های این شهر رفع شد.

- محمدرضا نعمت پور در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در نشستی که با مدیرکل غله استان  داشته ایم اظهار کرد: در این نشست مشکل آرد خبازان بخش دیشموک رفع شد.

مسوول اتاق اصناف شهر دیشموک با بیان  اینکه 6 خباز در شهر دیشموک فعالیت دارند عنوان کرد:  برخی خبازان شهر دیشموک در پخت نان کم کاری داشته اند و با بیان اینکه این کم کاری در پخت بهانه ای برای کمبود آرد سهمیه بود در این نشست مشکل کمبود آرد بررسی و حل شد.

وی گفت: واحدهای خبازی شهر دیشموک با توجه به سهمیه کم آرد و بالا بودن تقاضا و اعتراضات مردمی نسبت به این کمبود مشهود بود از طرف مدیرکل غله و آرد استان  این مشکل برطرف شد.

نعمت پور گفت: با توجه به این مشکل، مدیر کل غله استان شخصا به شهر دیشموک سفر و از نزدیک این موضوع را بررسی و پیگیری کرده است که این نشست در دفتر امام جمعه دیشموک با حضور  مسوولین شهر و بخش برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت مدیرکل محترم و پیگیریهای امام جمعه محترم دیشموک مقرر شد با توجه به فعالیت نانوایی ها در دیشموک به هر نانوایی از 25 کیسه تا 50 کیسه آرد به سهمیه خبازان شهر دیشموک و دو نانوایی در روستای مورخانی و اسفندان افزوده شد که این اقدام مثبت و خوب مدیر کل محترم شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه آرد نانوایی های دیشموک

افزایش سهمیه آرد نانوایی های دیشموک