مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-29اقتصادي

رحمتی: 650 هکتار از موقوفات امام رضا (ع) در سرخس مطابق نیت واقف احیا می شود


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از احیای 650 هکتار از موقافات آستان قدس رضوی مطابق نیت واقف در شهرستان سرخس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طی تفاهمی میان مطابق نیت واقف احیاء می شود.

در این برنامه مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: توسعه متوازن و عادلانه اقتصادی، همواره یکی از محورهای مورد تأکید تولیت آستان قدس رضوی و جزو سیاست های ابلاغی آستان بوده و با همین رویکرد این آستان، اقدام به سرمایه گذاری در مناطق آباد و برخوردار نکرده است.

آستان قدس رضوی در سرمایه گذاری ها به دنبال انتفاع و سودآوری نیست رحمتی افزود: طبق سیاست های ابلاغی آستان قدس کمک به مناطق کمتر توسعه یافته جزو اولویت های اصلی سرمایه گذاری است و آستان قدس رضوی در این گونه سرمایه گذاری ها به دنبال انتفاع و سودآوری خود نیست، بلکه توسعه مناطق را مد نظر دارد، مصداق آن هم سرخس است.

رحمتی ادامه داد: شهرستان سرخس، منطقه ای مرزی، برخوردار از آب و هوای مناسب برای کاشت محصولات خاص، دارای منابع آبی مناسب و دیگر ویژگی هایی است که آن را از قالب یک منطقه محروم و کم برخوردار خارج می کند اما به واسطه سیاست های تمرکزگرایی، توسعه لازم را نداشته و به همین سبب نیازمند توجه و حمایت خاص بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمتی: 650 هکتار از موقوفات امام رضا (ع) در سرخس مطابق نیت واقف احیا می شود

رحمتی: 650 هکتار از موقوفات امام رضا (ع) در سرخس مطابق نیت واقف احیا می شود