مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-29اقتصادي

دریافت بیش از 2000 اثر در جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی در 24 آذرماه از دریافت 2029 اثر در این جشنواره خبر داد و گفت: - رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی در 24 آذرماه از دریافت 2029 اثر در این جشنواره خبر داد و گفت: آثار دریافتی در مقایسه با جشنواره سال قبل حدود 43 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد در این باره گفت: آثار دریافتی در مجموع در5 قالب کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی و طرح نوآورانه بوده و بیش از 600 اثر نسبت به جشنواره سال قبل بیشتر دریافت شده است.

وی افزود: در سال جاری بنا به مقتضیات مربوطه، سه محور با عناوین شهرها و مدیریت شهری در گام دوم انقلاب و سده جدید ، بازگشایی شهرها در دوره پساکرونا و رصد تحولات شهرها و مدیریت شهری در پایان سده به عنوان محورهای ویژه جشنواره تعیین شده اند.

جمالی نژاد ادامه داد: جشنواره امسال شامل 16 محور تخصصی در حوزه مدیریت شهری و روستایی با موضوعات؛ شهرسازی و معماری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، سلامت شهری، مدیریت دانش و شهرهای یادگیرنده، مطالعات کاربردی و اجرایی، دیپلماسی شهری، حمل و نقل و ترافیک، برنامه ریزی و توسعه سرمایه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بیش از 2000 اثر در جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی

دریافت بیش از 2000 اثر در جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی