مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:252021-11-28سياسي

طهرانچی: دشمنان نمی توانند با ترور دانشمندان، جامعه علمی ما را بترسانند


رییس دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشمندان ما را جلوی همسرانشان به شهادت رساندند و زهی خیال باطل که جامعه علمی ما از این قساوت آنان پا پس بکشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، برگزار شد، اظهار داشت: سخن گفتن از شهیدی که خود را وقف این کشور و علم و امنیت و دفاع کشور کرده است سخت است.

وی افزود: بعدها در تاریخ خواهند گفت در ایران اسلامی دانشگاهی مزین به نام شهید بهشتی بود که در آن کتبی بود که فارغ التحصیلان و استادان این دانشگاه علم را برای اقتدار کشور به کار می گرفتند و شهید فخری زاده دانش آموخته همین مکتب بود.

وی افزود: افتخار ما این است این دانشگاه را دشمن تحریم کرد و لکه ننگی برای دشمن شد.

طهرانچی با اشاره به اینکه همه دانشمندان ما را جلوی همسرانشان به شهادت رساندند و زهی خیال باطل که جامعه علمی ما از این قساوت آنان پای پس بکشد، گفت: دانشمند از نگاه قرآن هم دل و هم عقل دارد و فخری زاده هم چنین بود.

وی بیان داشت: شهیدفخری زاده فقط شهید صحنه دفاع نیست و یکی از ویژگی های ممتازش این بود که بین دانشهای بنیادین و دفاع، پل می زد و شهید فخری زاده را شهید جامعه دانشگاهی می دانیم که توانایی تبیین دستاوردهای علمی را نزد فرماندهان نظامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: دشمنان نمی توانند با ترور دانشمندان، جامعه علمی ما را بترسانند

طهرانچی: دشمنان نمی توانند با ترور دانشمندان، جامعه علمی ما را بترسانند