مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-28سياسي

استقرار ادارات در شهر اورامان برای خدمت رسانی بهتر به مردم


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظار می رود ادارات دولتی برای رفع مشکلات رفت و آمد مردم اقدام به استقرار دفاتر خود در شهر اورامان کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در جمع مردم اورامان در مسجد جامع این شهر، ضمن قدردانی از رشادت ها و مجاهدت های مردمان این دیار اظهار داشت: از همه مسئولان، علما، مردم و عزیزانی که از بدو ورود بنده را همراهی و در این جلسه حضور دارند، صمیمانه تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه امروز در مکان مقدس و شریفی حضور داشته که مقبره امامزاده پیرشالیار از نوادگان امام جعفر صادق (ع) در این شهر وجود دارد، افزود: این امام همام فرموده تحتاج الإخوه فیما بینهم إلی ثلاثه أشیاء، فإن استعملوها وإلا تباینوا وتباغضوا، وهی: التناصف، والتراحم، ونفی الحسد ؛ انسان برای ماندن در کنار یکدیگر انصاف را رعایت و ضمن مهربانی، نسبت به موفقیت های هم حسادت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه در مقابل بدی ها، خوبی ها را نیز ببینیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی از جمله برق، گاز، آب، جاده و … در این منطقه برای مردم فراهم کرده و مشکلات کنونی هم با همراهی مردم رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ادارات در شهر اورامان برای خدمت رسانی بهتر به مردم

استقرار ادارات در شهر اورامان برای خدمت رسانی بهتر به مردم