مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:202021-11-28سياسي

الزام شرکت های نفتی به تعهدات اجتماعی در استان بوشهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: الزام شرکت های نفتی به انجام تعهدات اجتماعی در استان نسبت به مردم از موارد مهم و کارهای بزرگ پیگیری شده از سوی استاندار بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی ایرانی بعد از ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت جایگاه فرماندار در شهرستان گفت: فرماندار نماینده دولت و حاکمیت در شهرستان ها است و وظیفه بسیار سنگین و مختلف و نقش مهمی بر عهده دارد.

وی به وظایف مختلف فرمانداران گفت: دولت جدید با ریاست حجت الاسلام رییسی برای ایجاد تحول با اتکای مردم و رأی مردم برگزیده شده است و فرمانداران و مسئولان شهرستانی نوک پیکان خدمت رسانی به مردم هستند و باید دانست که موفقیت استاندار و وزیر و دولت در گرو موفقیت فرماندار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: یک فرماندار باتجربه، مردمی و آشنا به وظایف خود می تواند سبب آرامش، امنیت و توسعه شهرستان باشد.

وی ادامه داد: دولت ها می آیند و می روند و توسعه را رقم می زنند، امروز با تشکیل دولت سیزدهم نور امیدی در مردم ایجاد شده که باید با همبستگی و وحدت و تلاش شبانه روزی همگانی در این زمینه تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شرکت های نفتی به تعهدات اجتماعی در استان بوشهر

الزام شرکت های نفتی به تعهدات اجتماعی در استان بوشهر