مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-28اقتصادي

آیا آی تی آی تعیین تکلیف می شود؟/ برخورد متفاوت هفتمین استاندار


15 سال از بازنشسته شدن کارگران آی تی آی و 12 سال از خاموشی کارخانه می گذرد؛ زخم عمیقی بر پیکره تولید کشور که با وجود پایان مسئولیت 6 استاندار درمان نشد و اکنون هفتمین استاندار عزم بر درمان این درد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کارخانه آی تی آی (صنایع مخابرات راه دور ایران) که زمانی حرف اول را در تولید تجهیزات مخابراتی می زد از سال 85، دوسال پس از خصوصی سازی دچار افول و بحران های شدید مالی و اعتراضات کارگری شد.

عواید آخرین پروژه موفق کارخانه یعنی تولید 17 میلیون کارت سوخت نیز نتوانست مشکلات را حل کند؛ سال 88 با اوج گرفتن بحران، مدیریت کارخانه از سهامداران اصلی پس گرفته و به هیئت حمایت از صنایع کشور سپرده شد اما آن هیئت نیز نتوانست به مسائل کارخانه که دیگر به مصائب تبدیل شده بود، پایان دهد.

اکنون که 12 سال از این واگذاری و 15 سال از اعتراضات کارگری کارخانه می گذرد از یک سو کارگران که پیش از موعد بازنشسته شدند دنبال حقوق معوقه خود هستند و از سوی دیگر کارخانه خاموش آی تی آی قرار دارد که باید به چرخه تولید بازگردد.

  بانک از حق خود به نفع کارگران گذشت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در مصاحبه با خبرنگار فارس از شیراز گفت: آی تی آی دو مسئله دارد، نخست بحث معوقات بازنشستگان که اصل مبلغ 27 میلیارد تومان است، اما با تاخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آی تی آی تعیین تکلیف می شود؟/ برخورد متفاوت هفتمین استاندار

آیا آی تی آی تعیین تکلیف می شود؟/ برخورد متفاوت هفتمین استاندار