مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-28سياسي

حمایت از محرومان به زندگی من برکت داده است


ناخدای نیروی دریایی ارتش که حامی 2 کودک یتیم نیازمند است، می گوید: در طول این سال ها هر چه از خدا خواستم گرفته ام و همه این ها را از برکت کارهای خیر از جمله کمک به محرومان می دانم.

- ، کمک به اقشار ناتوان و کم بضاعت، سنتی است که از دیرباز در فرهنگ جامعه ما وجود داشته و در عین حال گستردگی جامعه و در برخی موارد توزیع ناعادلانه منابع، لزوم حمایت از اقشار نیازمند به ویژه گودگان یتیم را بیشتر کرده است.

کمیته امداد امام خمینی به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین نهاد حمایت از محرومان از یک سو خود به طور مستقیم و با تخصیص بودجه سازمانی در راستای تحقق اهداف عالیه خود گام برمی دارد اما از سوی دیگر نقش حلقه اتصال میان محرومان و خیران در جامعه را دارد؛ چون این نهاد با احصای نیازمندان واقعی آنها را شناسایی کرده و در صورت درخواست، به افراد خیّر معرفی می کند.

حمیدرضا عامری ناخدای دریادل نیروی دریایی است که در مورد حمایت خود از ایتام می گوید: تأثیر حمایت از اقشار محروم را افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی خودش دیده ام و در طول این سال ها هر چه از خدا خواستم گرفته ام و به نظرم همه این ها به از برکت کارهای خیر از جمله کمک به محرومان است.

وی یکی از هزاران نیکوکاری است که به واسطه آشنایی با کمیته امداد، کمک های نیکوکارانه شان را مدت ها پیش به اقشار نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از محرومان به زندگی من برکت داده است

حمایت از محرومان به زندگی من برکت داده است