مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-28دانش

برگزاری همایش «گاومیش، گاو هزاره سوم»


اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی ایران و انجمن علمی علوم دامی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، همایش «گاومیش، - اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی ایران و انجمن علمی علوم دامی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، همایش گاومیش، گاو هزاره سوم را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه با محوریت موضوعات صنایع غذایی و علوم دامی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه 16 و 17 آذر ماه ساعت 10 الی 16، به صورت آنلاین در بستر ادوب کانکت برگزار خواهد شد.

ژنتیک گاومیش ، تولیدمثل گاومیش ، نکات کاربردی در تغذیه گاومیش ، نکات کاربردی در پرورش گاومیش و جنبه های عملی در بیماری گاومیش از جمله موضوعات و مباحثی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می شود.

دکتر جمال فیاضی ـ استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دکتر صالح طباطبایی ـ دانشیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دکتر مرتضی چابی ـ استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دکتر طاهره محمدآبادی ـ استاد دانشگاه علوم کشاورزی و علوم طبیعی خوزستان و دکتر خلیل میرزاده از جمله سخنرانان این همایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «گاومیش، گاو هزاره سوم»

برگزاری همایش «گاومیش، گاو هزاره سوم»