مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-28سياسي

گزارش کامل ایسنا از نشست فراکسیون محیط زیست در مورد روند سدسازی همسایگان


فراکسیون محیط زیست مجلس در نشستی مشترک با وزارت امور خارجه جوانب مختلف افزایش طرح های سدسازی در کشورهای همسایه ایران را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در جلسه ای با مسئولانی از وزارت امور خارجه و نیرو و کارشناسانی از حوزه آب به منظور آخرین بررسی وضعیت رودخانه های مرزی و سدسازی های کشور ترکیه گفت: در طول سال های اخیر به ویژه چند ماه اخیر با تنش های اجتماعی به خاطر مدیریت آب مواجه شدیم که در حال حاضر صدای تمامی مبدأ ها، مقصد و مسیرهای انتقال آب را هم درآورده است.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس مدیریت رودخانه های مرزی و حوضه های آبریز مشترک گفت بحث استیفای حق و حقوقمان در رابطه با بهره برداری های کشورها بسیار مهم است.

برای اینکه در جریان قرار گیریم که دولت چه اقداماتی انجام داده و در سیاست های آبی در شرق، غرب، جنوب و بعضاً شمال چه اقدامات و رویکردی داشته، این نشست را برگزار کردیم.

البته دیداری با سفرای کشورهای مربوطه خواهیم داشت که به ترتیب در دستور کار قرار دارد.

رفیعی با بیان اینکه نگاه ما در مجلس نگاه استراتژیک است، گفت: نمی توان همه مباحث را از وزارتخانه های نیرو و خارجه مطالبه کرد کما اینکه پایه فنی آن وزارت نیرو است و به نظر می رسد سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت باید در کنارشان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل ایسنا از نشست فراکسیون محیط زیست در مورد روند سدسازی همسایگان

گزارش کامل ایسنا از نشست فراکسیون محیط زیست در مورد روند سدسازی همسایگان