مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:352021-11-27سياسي

باهنر: قطار مناطق آزاد باید روی ریل صحیح بیفتد/ نباید از دولت سیزدهم توقع بیجا داشت


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر اینکه قطار مناطق آزاد باید روی ریل صحیح بیفتد، بیان کرد: اصلاح ضروری چیزی جز افزایش میزان تولید و رقابت در این مناطق نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین امروز (شنبه) با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل این حزب و بشماریم؛ ولی هر دولتی نتایجی و دستاوردهایی هم داشته است.

متاسفانه روالی در کشور ما بود که هر مسئولی روی کار می آمد اصرار داشت مسئول پیش از خود را ناکارآمد بخواند، اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این چنین نبوده و نیست.

باهنر با تاکید بر اینکه خدمات جمهوری اسلامی در این چهل سال طوماری بلند است، تصریح کرد: مهم این است که ما امروز ضمن مدیریت مسائل روزمره، به مشکلات موجود که کم هم نیستند، رسیدگی کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: بسیاری از مسائل کشور نیاز به اصلاح ساختار، رویکرد و عملکرد دارد که گاهی در روند رسیدگی به مسائل روزمره از آنها غافل شده ایم.

باهنر با اشاره به حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این نشست عنوان کرد: مناطق آزاد یکی از مسائل مهم در کشور است؛ وقتی از دوستان در مجلس سوال می کنیم که چقدر منطقه آزاد در نظر دارید، آنقدر پیشنهاداتشان زیاد است که می گوییم بخشی از کشور را هم برای سرزمین اصلی نگاه دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: قطار مناطق آزاد باید روی ریل صحیح بیفتد/ نباید از دولت سیزدهم توقع بیجا داشت

باهنر: قطار مناطق آزاد باید روی ریل صحیح بیفتد/ نباید از دولت سیزدهم توقع بیجا داشت