مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-27بين الملل

ریاض برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود خطر جنگ های خارجی را به جان می خرد


مجله اینترنشنال اکونومیست اعلام کرد، حاکمان سعودی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های بزرگ خود داخل عربستان، خطر جنگ های خارجی را به جان می خرند.

- مجله اینترنشنال اکونومیست اعلام کرد، حاکمان سعودی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های بزرگ خود داخل عربستان، خطر جنگ های خارجی را به جان می خرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجله در گزارشی نوشت، حاکمان عربستان ناکامی های خود را پشت پرچم کشور و احساسات میهن پرستانه پنهان می کنند و برای منحرف کردن توجهات از شکست های بزرگ خود در داخل، خطر جنگ های خارجی را به جان می خرند زیرا افراد مستبد عاشق وجود یک دشمن خارجی هستند و گاهی اوقات تبلیغات خودشان را باور می کنند؛ اما این اشتباهات در نهایت منجر به سقوط آنها می شود.

این مجله ضمن بررسی تحولات وضعیت نظامی میدانی در یمن، به این نتیجه رسیده است که عربستان در باتلاق یمن گیر افتاده و از پیدا کردن راه خلاص عاجز است.

اکونومیست در این گزارش خود آورده است، ائتلافی که عربستان رهبری می کند اواسط ماه نوامبر از استان حدیده عقب نشینی کرد، استانی که پایگاه مهم و استراتژیکی است زیرا بندر اصلی یمن در ساحل دریای سرخ محسوب می شود.

این مجله در ادامه انکار این مساله از سوی عربستان که آنچه اتفاق افتاده، عقب نشینی است را به تمسخر گرفت و اظهارات ژنرال آمریکایی در جنگ کره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود خطر جنگ های خارجی را به جان می خرد

ریاض برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود خطر جنگ های خارجی را به جان می خرد