مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-27بين الملل

توافق نامه تقلبی برای پیوند دادن اردن با رژیم اشغالگر قدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی و فرامنطقه ای رام الیوم طی مقاله ای به قرارداد میان اردن و رژیم اسراییل تحت عنوان آب در برابر انرژی پرداخت که این توافق نامه با همکاری امارات برای ساخت یک مزرعه خورشیدی .

- عبدالباری عطوان در مقاله جدید خود به بررسی توافق سه جانبه اردن، اسراییل و امارات تحت عنوان آب در برابر انرژی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی و فرامنطقه ای رام الیوم طی مقاله ای به قرارداد میان اردن و رژیم اسراییل تحت عنوان آب در برابر انرژی پرداخت که این توافق نامه با همکاری امارات برای ساخت یک مزرعه خورشیدی عظیم در صحرای اردن صورت گرفته است.

عبدالباری عطوان تاکید کرد:عناوین بارز این قرارداد بازگشت کرانه باختری تحت حاکمیت اردن، سپردن نوار غزه به مصر و بسته شدن پرونده فلسطین برای همیشه است و کسی نمی تواند خلاف این امر را ثابت کند.

به عبارت دیگر، این پروژه با میانجگری امارات متحده عربی صورت گرفته که توسط ایالات متحده حمایت مالی می شود، اجرای واقعی برنامه های مطرح شده توسط جرد کوشنر مشاور و داماد دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در کنفرانس منامه در ژوئن 2019 با حضور اردن، اسراییل و اکثر کشور های حوزه خلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه تقلبی برای پیوند دادن اردن با رژیم اشغالگر قدس

توافق نامه تقلبی برای پیوند دادن اردن با رژیم اشغالگر قدس