مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-27سياسي

نماینده مجلس: نگران مرگ کرونایی هستیم اما قربانیان خودروهای بی کیفیت نه!


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: امروز نگران کشته های کرونا هستیم، در حالی که قربانیان تصادفات جاده ای آماری به مراتب وحشتناک تر از کرونا دارد و خودرو های بی کیفیت تلفات بیشتری از کرونا می گیرد و کسی نگران آن نیست.

- ولی الله بیاتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کارخانجات خودروساز مدعی هستند زیان می دهند، برای رسیدگی به این ادعاها لازم است مجلس ورود کرده و بررسی کنند که آیا این کارخانجات واقعا زیان ده هستند و اگر صحت دارد دلایل آن چیست؟ وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروها با قیمت بسیار بالا و کیفیت بسیار پایین در اختیار مردم قرار می گیرد، خودروها از ایمنی پایینی برخوردار هستند و تاوان بی کیفیتی خودروها را مردم با جانشان می دهند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در نیست و تنها یک مُسکن است، اصولا در قرعه کشی روش صحیحی نیست و حق به حقدار نمی رسد، اکثر کسانی که در قرعه کشی ها برنده می شوند، بعد از تحویل خودرو آن را می فروشند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس ادامه داد: زمانی که ایران در ساخت پهباد و موشک به توانمندی رسیده، قطعا برای ساخت خودرو نیز توانایی لازم را دارد،  اما انحصارطلبی در بازار خودرو باعث شده هیچ کارخانه دیگری در کشور راه اندازی نشده و به دلیل نبود رقابت مردم مجبور به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نگران مرگ کرونایی هستیم اما قربانیان خودروهای بی کیفیت نه!

نماینده مجلس: نگران مرگ کرونایی هستیم اما قربانیان خودروهای بی کیفیت نه!