مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-27اقتصادي

اختصاص1.5 میلیارد ریال اعتبار به نوسازی آب انبار نوحصار


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت مرمت و بازسازی آب انبار روستای نوحصار اختصاص یافت .

- ، با بیان اینکه مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی در گرمسار و آرادان به خصوص در حوزه جذب گردشگر با توجه به داشته های بسیار قابل توجه این منطقه مد نظر مسئولان میراث فرهنگی باشد، تاکید کرد: مواردی که می بایست در این زمینه اجرا شوند تا شاهد ارتقای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری باشیم در دیدار با مسئولان میراث فرهنگی شهرستان گرمسار و آرادان به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی برای بازسازی ابنیه تاریخی اقدام جدی صورت دهد چرا که در حوزه گردشگری می تواند مرمت ابنیه تاریخی تأثیر بسزایی داشته باشد، افزود: صنعت گردشگری از جمله پردرآمدترین و محوری ترین بخش ها در اقتصاد و اشتغال محسوب می شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت مرمت و بازسازی آب انبار روستای نوحصار اختصاص یافت ، گفت: پیگیر مطالبات و درخواست های این مجموعه از سازمان برنامه و بودجه استان سمنان هستیم اما مسئولان میراث فرهنگی نیز نسبت به تعهدت خود در قبال مرمت ابنیه تاریخی و آب انبار نوحصار به صورت جدی ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص1.5 میلیارد ریال اعتبار به نوسازی آب انبار نوحصار

اختصاص1.5 میلیارد ریال اعتبار به نوسازی آب انبار نوحصار