مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-27سياسي

بهره مندی 600 بیمار نیازمند سنندجی از خدمات رایگان دندانپزشکی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: همزمان با هفته گرامیداشت بسیج درمانگاه تخصصی دندان پزشکی رایگان در روستای «ننله» برپا شد که بیش از 600 نفر خدمات رایگان درمانی دریافت کردند.

- سنندج- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: همزمان با هفته گرامیداشت بسیج درمانگاه تخصصی دندان پزشکی رایگان در روستای ننله برپا شد که بیش از 600 نفر خدمات رایگان درمانی دریافت کردند.

سرهنگ حسن عسکری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بسیج یک مکتب فکری و دربرگیرنده ارزش های اسلامی و متعالی است که هدف غایی آن خدمت به مردم است.

وی افزود: در راستای رسالت های محوله به مجموعه سپاه و بسیج به منظور محرومیت زدایی و یاری رساندن به نیازمند و در قالب طرح شهید رهنمون در طول سال اقدام به برپایی درمانگاه ها و بیمارستان های صحرایی و سیار در مناطق روستایی و محروم می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر شاهد برپایی بیمارستان های صحرایی با حضور پزشکان متخصص و کادر درمانی در بخش های مختلف چشم پزشکی، قلب و عروق، زنان، اطفال، داخلی، دندانپزشکی و سایر بخش ها در روستاهای بخش کلاترزان، بخش سیروان، بخش حسین آباد و بخش مرکزی سنندج بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 600 بیمار نیازمند سنندجی از خدمات رایگان دندانپزشکی

بهره مندی 600 بیمار نیازمند سنندجی از خدمات رایگان دندانپزشکی