مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-27بين الملل

نارضایتی علنی تل آویو از واشنگتن و عملکرد رابرت مالی در خصوص ایران


نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سفر اخیرش به منطقه که شامل فلسطین اشغالی نیز می شد، با برخورد سرد مقامات رژیم صهیونیستی مواجه شد و حتی نخست وزیر این رژیم با هدف علنی کردن مخالفتش با واشنگتن در خصوص مذاکره با تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات مسئول رژیم صهیونیستی، مذاکرات اخیری که با رابرت مالی   نماینده ویژه آمریکا در امور ایران انجام دادند را دشوار و به شدت ناامید کننده توصیف کردند و حتی نماینده آمریکا را یک طرف متخاصم دانستند و بر اساس گزارش روز جمعه ناهوم بارنیا تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت، مقامات اسراییلی می گویند؛ وی کسی است که دولت ایالات متحده را به تسلیم شرم آور در برابر دشمن سوق داده است.

به نوشته و غزه سرمایه گذاری می شود.

این اتهامات علیه ایران در حالی مطرح می شود که آمریکا خود دارای بزرگترین و به روزترین زرادخانه هسته ای در جهان بوده و صدها کلاهک هسته ای را در زرادخانه خود نگهداری می کند.

رژیم صهیونیستی نیز تا کنون از امضای پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی خودداری می ورزد و به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه بازرسی از تاسیسات خود را نمی دهد.

بر اساس برخی برآوردها، رژیم صهیونیستی دست کم 90 کلاهک هسته ای در زرادخانه خود داشته و مواد شکافت پذیر کافی برای ساخت 200 کلاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی علنی تل آویو از واشنگتن و عملکرد رابرت مالی در خصوص ایران

نارضایتی علنی تل آویو از واشنگتن و عملکرد رابرت مالی در خصوص ایران