مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-27سياسي

آیا صداوسیما متحول می شود؟


یک کارشناس رسانه با اشاره به نشانه هایی از تغییر رویکرد صداوسیما و اهمیت تحول در فرم، محتوا، کنشگران و مدیران سازمان صداوسیما، گفت: انتظار انباشته شده از صداوسیما فضایی تحول آفرین را برای مدیران فراهم ساخته است.

- محمد لسانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص رویکردهای جدید صداوسیما پس از تغییر مدیریت، اظهار کرد: انتظار انباشته ای از صداوسیما به عنوان رسانه ملی وجود داشته است که سبب فاصله گرفتن از مردم و اعتبارزدایی از این رسانه شده است.

در واقع این انتظار انباشته به نوعی فرصت حرکت تکنیکی و تاکتیکی را در اختیار تیم مدیریت جدید قرار می دهد و لذا برای مدیران جدید، فضای تحول آفرینی در صداوسیما آماده است.

به عبارتی عطش اجتماعی و انتظار سازمانی زمینه چنین تحولی را فراهم ساخته است که این ویژگی را می توان به عنوان فرصتی مناسب برای مدیران جدید نام برد.

وی ادامه داد: صداوسیما دارای بخش های گوناگونی است و همانگونه که مقام معظم رهبری گفتند خبر یکی از ویترین های صداوسیما است که بیشتر دیده شده و تأثیرگذاری بیشتری نیز دارد.

بر این اساس جهت گیری ها و استراتژی های حوزه خبر و به ویژه خبر صداوسیما به دلیل حساسیت ها و عمومیت موجود توسط مجاری مختلف تأیید می شود و لذا سازمان صداوسیما در این حوزه ها نه به عنوان سیاست گذار، بلکه به عنوان مجری عمل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صداوسیما متحول می شود؟

آیا صداوسیما متحول می شود؟