مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-27سياسي

نقش موقوفات چهارمحال و بختیاری در رونق تولید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش موقوفات در موضوع تولید، گفت: اوقاف در کنار انجام کارهای فرهنگی و هنری به کارهای اقتصادی نیز می پردازد که از جمله آن ها می توان به احیای برخی از باغات خشک ‍ شده، - غرس درخت و راه اندازی شبکه ‎های نوین آبیاری در این باغات توسط سازمان اوقاف استان، اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه موضوع رونق تولید توسط موقوفات و بقاع متبرکه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: یکی از برنامه ها در این رابطه، شمیم خدمت است که با شعار هر خانه یک کارخانه فعالیت خود را در چهارمحال و بختیاری آغاز کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح شمیم خدمت روند کار بدین صورت است که مشاغل کوچک در خانه ها راه اندازی شود و زمینه اشتغال به ویژه برای خانوارهای بدسرپرست و بی سرپرستی که منبع درآمدی ندارند فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برنامه بر این قرار است که در امامزاده ها دوره های آموزشی شمیم خدمت برگزار شوند، ادامه داد: بر همین اساس در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد و امامزاده جعفر لردگان دوره های آموزشی شمیم خدمت در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موقوفات چهارمحال و بختیاری در رونق تولید

نقش موقوفات چهارمحال و بختیاری در رونق تولید