مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-27سياسي

ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه علوم مدیریت


دبیر کمیته علمی هجدمین کنفرانس بین المللی مدیریت با بیان این که در این کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی این حوزه ارائه می شود، گفت: این کنفرانس به دو صورت حضوری و مجازی از 8 تا 10 آذر ماه جاری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

- دبیر کمیته علمی هجدمین کنفرانس بین المللی مدیریت با بیان این که در این کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی این حوزه ارائه می شود، گفت: این کنفرانس به دو صورت حضوری و مجازی از 8 تا 10 آذر ماه جاری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل کزازی ضمن بیان این مطلب گفت: بزرگترین کنفرانس بین المللی سالانه حوزه مدیریت در جهان، امسال با شعار مدیریت، توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین ، با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده ها و برقراری ارتباطات موثر علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف علوم مدیریت، به همت انجمن علوم مدیریت ایران و دانشگاه علامه طباطبایی به دو صورت حضوری و مجازی از 8 تا 10 آذر 1400 در این دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس در بخش های مختلف مانند پنل، کارگاه های آموزشی، سخنرانی و ارائه مقاله، ادامه داد: آشنایی با آخرین دستاوردهای نوین علمی مدیریت در حوزه های مختلف در سطح ملی و جهانی، تعامل و گفتمان میان اساتید و دانشجویان رشته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه علوم مدیریت

ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه علوم مدیریت