مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-27اقتصادي

ساماندهی کمربندی غربی شیراز در انتظار تدابیر دولت جدید


در سفر اخیر هیئت دولت به فارس و بازدید وزیر مسکن و شهرسازی از کمربندی غربی، مقرر شد به زودی برای مشخص کردن متولی ساماندهی این محور، تصمیم گیری شود تا مدیریتی واحد بتواند مشکلات این کمربندی را برطرف کرده و کار با واگذاری به دیگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کمربندی شیراز یکی از بزرگراه های شیراز بوده که در جهت شمال-جنوب شرق شهر قرار گرفته است.

  این بزرگراه از شمال شهر یعنی دروازه قرآن شروع شده و پس از طی کردن غرب شهر به جنوب غربی و در امتداد جنوب به جنوب شرق شهر، یعنی پل فسا متصل می شود.

این محور، اگر چه در گذشته نقش کمربندی داشت اما سالها است که این کمربندی به یک رینگ داخلی در میانه شهر تبدیل شده و شهرک های بسیاری در پایین دست آن احداث شده است.

مهم ترین معضلی که اکنون در کمربندی شیراز به چشم می خورد، نبود ایمنی کافی و نزدیکی به منازل مسکونی است که روزانه قربانیان بسیاری را در پی تصادفات این محور می گیرد.

علاوه بر وضعیت نامناسب ایمنی، نبود نورپردازی مناسب و نامناسب بودن آسفالت نیز نارضایتی های بسیاری را به دنبال داشته و شرایط نامساعدی را رقم زده است.

با اجرای طرح تفضیلی شهری، مسائل کمربندی پررنگ تر شده و به یکی از اساسی ترین معضلات شهر شیراز مبدل گشته است چرا که اکنون این محور، مانند قتلگاهی است که افراد بسیاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کمربندی غربی شیراز در انتظار تدابیر دولت جدید

ساماندهی کمربندی غربی شیراز در انتظار تدابیر دولت جدید