مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 21:352021-11-26سياسي

دلجویی خانم دکتر از مردم سمنان: رفتارم احساسی بود؛ عذرخواهی می کنم!


خانم دکتری که توییت های او در روزهای اخیر سبب رنجش خاطر مردم سمنان شده بود، از سمنانی ها دلجویی کرد و گفت: رفتارم احساسی بود؛ عذرخواهی می کنم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یک بانوی پزشک متخصص پاتولوژی در روزهای گذشته با چند توییت سبب رنجش خاطر مردم سمنان شده بود؛ اقدامی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی این استان هم بازتاب داشت و با واکنش های متعددی همراه شد.

پس از داغ شدن واکنش های مردم به این موضوع و انتشار خبر آن در خبرگزاری فارس، این پزشک در تماس تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از اقدام خود ابراز پشیمانی و از مردم سمنان دلجویی کرد.

او در گفت وگو با فارس، با اشاره به اینکه حدود یک سال در سمنان بوده و شرایط در این مدت با فراز و نشیب های متعددی همراه شده است، می گوید: توییت هایم واقعاً واکنش احساسی به شرایط سختی بود که در آن قرار داشتم و از مردم عذر می خواهم؛ پدرم بیمار است و باید در اصفهان، کنارشان می بودم که این فرصت برایم مهیا نمی شد و از این رو، رفتار احساسی داشتم.

این پزشک متخصص همچنین گفت: کمیسیون موارد خاص وزارت بهداشت دی ماه 99 با جابه جایی من موافقت بدون قید و شرط کرده بود که تا اواخر آبان ماه امسال، این انتقالی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ممکن نشد و متأسفانه این امر، آن واکنش احساسی رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی خانم دکتر از مردم سمنان: رفتارم احساسی بود؛ عذرخواهی می کنم!

دلجویی خانم دکتر از مردم سمنان: رفتارم احساسی بود؛ عذرخواهی می کنم!