مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-26سياسي

مذاکرات هسته ای براساس عزت ایران باشد/ربا نعمت خدا را ضایع می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: مذاکرات هسته ای باید حافظ عزت و قدرت سیاسی ایران باشد و عزت ایران در عرصه های دیپلماسی میدان و سیاست حفظ شود.

- ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به سالروز تأسیس بسیج توسط امام خمینی (ره) تاکید کرد: از زمان تأسیس بسیج تاکنون این شجره طیبه خدمات ویژه ای را به جامعه اسلامی ارائه کرده و توانسته در تمامی حوزه های اجتماعی به مردمی که نیازمند بودند ورود کرده و حمایت کند.

وی در خصوص مشکلات موجود در موضوع بسیج نیز تصریح کرد: ویژگی اصلی بسیج کمک رساندن به مردم است و بسیج به گونه ای نشأت گرفته از تعالیم امام علی (ع) است و باید نخبگان بسیجی به مشکلات موجود در کشور ورود کرده و مسائل را برطرف کنند.

وی افزود: نخبگان بسیج و اساتید بسیجی باید به مشکل کمبود آب ورود کرده و با استفاده از علوم اسلامی و تعالیم فلاسفه اسلامی نسبت به تقسیم عادلانه آب در اصفهان اقدام کنند.

به گفته وی شاید منابع آبی در کشور محدود باشد اما باید همین منابع محدود را هم عادلانه تقسیم نمود و نیاز کشور اکنون این است که نخبگان بسیجی به صحنه آمده و مشکل را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص مسئله انرژی اتمی و موضوع هسته ای بیان کرد: هشتم آذرماه قرار است در عرصه بین المللی مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هسته ای براساس عزت ایران باشد/ربا نعمت خدا را ضایع می کند

مذاکرات هسته ای براساس عزت ایران باشد/ربا نعمت خدا را ضایع می کند