مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-26سياسي

هیچ نهادی حق تعطیل کردن کارگاه های تولیدی داراب را ندارد


هیچ  نهاد دولتی حق شکایت و تعطیل کردن کارگاه های تولیدی داراب را ندارد، هر کارگاهی که به واسطه شکایت تعطیل یا آسیب دیده به بنده مراجعه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان داراب گفت: هیچ اداره و نهاد دولتی حق شکایت و تعطیل کردن کارگاه های تولیدی داراب را ندارد.

وی افزود: هر کارگاهی که بواسطه شکایت تعطیل یا آسیب دیده به شخص بنده در دفتر امام جمعه مراجعه کند تا شخصاً پیگیری کنم.

امام جمعه داراب با بیان اینکه ثروتمند کردن جامعه، افزایش ثروت ملی، گسترش رفاه عمومی و توزیع عادلانه ی منابع عمومی، در اسلام یک ارزش است، اظهار کرد: در مبانی دینی ما کار و تولید برای آسایش بیشتر خانواده و جامعه مستحب است و پاداش بزرگ دارد.

خطیب نماز جمعه داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خداقوت به بسیجیان پرصلابت داراب بیان کرد: یک بسیجی در جنگ تمام عیار اقتصادی که امپراطوری های اقتصادی ایران اسلامی را در محاصره ناجوانمردانه خود قرار داده اند، سست وضعیف نمی شود و بدون هراس در مقابل هجمه ناجوانمردانه صبر انقلابی دارند.

او ادامه داد: خصوصیت شجاعت، بی باکی و توانمندی بسیجیان در صورتی محقق می شود که ایمان به خدای متعال در سرزمین وجودی آنان به خوبی تقویت شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نهادی حق تعطیل کردن کارگاه های تولیدی داراب را ندارد

هیچ نهادی حق تعطیل کردن کارگاه های تولیدی داراب را ندارد