مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-26دانش

فعالیت مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز تشریح شد


سعید حسام پور، مدیر مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: این مرکز، نخستین مرکز پژوهشی در زمینهی ادبیات کودک و نوجوانان در دانشگاه های کشور است که در سال 1384، - مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، نخستین مرکز پژوهشی در زمینه ی ادبیات کودک و نوجوانان در دانشگاه های کشور است که در سال 1384، زیر نظر معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز راه اندازی شد.

سعید حسام پور، مدیر مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: این مرکز، نخستین مرکز پژوهشی در زمینهی ادبیات کودک و نوجوانان در دانشگاه های کشور است که در سال 1384، زیر نظر معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز راهاندازی شد.

حسامپور مطرح کرد: مهمترین هدف مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز در یک جمله، تعمیقبخشیدن و گستراندن مطالعات ادبیات کودک است.

مدیر مرکز مطالعات ادبیات کودک، ازجمله اقدامات صورتگرفته درزمینهی تحقق هدف یادشده را راهاندازی دوره کارشناسی ارشد ادبیات کودک در سال 1388، راهاندازی و انتشار مجلهی علمی-پژوهشی ادبیات کودک، تدوین و ارائهی طرح های پژوهشی بنیادین و کاربردی در زمینهی ادبیات کودک، برگزاری همایش ها و جشنوارهی دو سالانهی پژوهش و نیز گزینش و معرفی پژوهش های برتر، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز تشریح شد

فعالیت مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز تشریح شد