مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-25سياسي

احزاب سیاسی باید تقویت شوند/ مخالف تقابل سیاسی هستیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه احزاب باید تقویت شوند گفت: تفکرات سیاسی باید جاری باشند اما تقابل سیاسی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب الحوائجی ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل سیاسی و انتخابات و مدیرکل روابط عمومی استاندار همدان اظهار کرد: جوانگرایی و جوان گزینی به چشم می خورد افزود: استاندار همدان در انتخاب جوانان پیشتاز است بدان معنا که جوانان گام دومی که مورد خطاب مقام معظم رهبری قرار گرفتند، مورد توجه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در حوزه فرمانداری درگزین جوان گام دوم انقلابی، فرزند شهید و با تفکر انقلابی منصوب شد، امروز هم دو جوان انقلابی در دو حوزه مهم و اثرگذار معرفی می شوند.

وی با تأکید بر اینکه جوانانی که مسئولیت می پذیرند در کنار تدبیر، تعقل و علم از تجربیات پیشکسوتان بهره ببرند ادامه داد: تجربه پیشکسوتان برای ما ذی قیمت است و باید به جوانان منتقل شود.

باب الحوائجی در ادامه به اهمیت حوزه سیاسی اشاره کرد و گفت: احزاب باید تقویت شوند، تفکرات سیاسی باید جاری باشند اما تقابل سیاسی نداریم.

وی با بیان اینکه تحرک اجتماعی باید منجر به نشاط سیاسی شود و منشور سیاسی رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب ماست یادآور شد: در زمینه فعالیت احزاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سیاسی باید تقویت شوند/ مخالف تقابل سیاسی هستیم

احزاب سیاسی باید تقویت شوند/ مخالف تقابل سیاسی هستیم