موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:552021-11-25سياسي

تدوین آموزش های مهارتی ترکیبی برای دانشجویان در کشور


معاون وزیر کار، تعاون و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور از تهیه و تدوین بسته و دوره های آموزشی مهارتی ترکیبی ویژه دانشجویان برای کسب مهارت و ورود به بازار کار خبر داد.

- ، غلامحسین حسینی نیا صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر توجه به مهارت آموزی برای اشتغال جوانان اظهار داشت: نیازمند آن هستیم تا فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه گسترش دهیم و به معارف عمومی تبدیل کنیم.

وی افزود: در دوره ای توجه خانواده ها به آموزش های نظری معطوف شد و این درحالی که علاوه بر دانش نیاز به پنجه های کارآمد داریم و این مسئله نقش اساسی در سازندگی کشورهای پیشرفته و دیگر داشته اند.

وی ادامه داد: توجه به نیروهای ماهر و کارآمد سبب توسعه و پیشرفت می شود و در حال حاضر خانواده ها و جوانان به اهمیت مهارت پی بردند و 54 درصد از کنکوری ها انتخاب رشته نکردند و این حاوی پیام های مهمی است.

حسینی نیا با اظهار اینکه سازمان فنی و حرفه ای دارای زیرساخت های خوبی است، شمار مراکز فنی و حرفه ای را 640 مرکز با 13 هزار نیرو ذکر کرد و گفت: 12 هزار آموزشگاه آزاد در کشور فعال است.

رییس سازمان فنی و حرفه ای یادآور شد: بیش از چهار میلیون جمعیت دانشجویی در کشور وجود دارد که می توان با برنامه ریزی خوب آنها را به نیروهای مولد تبدیل کرد و برای آنها برنامه های خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آموزش های مهارتی ترکیبی برای دانشجویان در کشور

تدوین آموزش های مهارتی ترکیبی برای دانشجویان در کشور