مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 03:352021-11-25بين الملل

پدافند سوریه در انهدام موشک های اسراییلی موفق بوده است


روسیه از موفقیت عملکرد سامانه های پدافند هوایی سوریه در رهگیری و انهدام موشک های شلیک شده توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ریانووسیتی، روسیه عملکرد سامانه های پدافند هوایی سوریه در رهگیری و انهدام موشک های شلیک شده توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی به سمت حمص را موفقیت آمیز عنوان کرد.

در این ارتباط یک مقام نظامی ارتش روسیه بنام وادیم کولیت ، معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که پدافند ارتش سوریه با استفاده از سامانه های ساخت روسیه، حداقل 10 موشک شلیک شده توسط اسراییل را شناسایی و هدف قرار داد.

کولیت در نشست خبری گفت که از ساعت 2:28 تا 2:38 بامداد چهارشنبه، 6 فروند جنگنده تاکتیکی اف 16 اسراییل از حریم هوایی لبنان با 12 موشک هدایت شونده به اهدافی در استان حمص حمله کردند که سامانه های پانتسیر اس (سام -22)، 10 فروند از این موشک ها را هدف قرار دادند.

پیش از این نیز،، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که سوریه بامداد چهارشنبه یک موشک ضد هوایی را به سمت جنگنده متجاوز این رژیم شلیک کرده و موشک شلیک شده توسط ارتش سوریه جنگنده متخاصم رژیم صهیونیستی را تا آسمان حیفا تعقیب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند سوریه در انهدام موشک های اسراییلی موفق بوده است

پدافند سوریه در انهدام موشک های اسراییلی موفق بوده است