مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:052021-11-24اقتصادي

ظرفیت ساخت 30 هزار مسکن در اراضی 560 هکتاری قم وجود دارد/پرنیان شهر جدید قم


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قم در مورد الحاق اراضی 560 هکتاری به قم گفت: این اراضی تنها پیشنهاد ما برای طرح جهش مسکن است که ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست هم اندیشی کارگروه های مشورتی و نظارتی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تاکید ما برای ساخت و ساز در این منطقه بیشتر از گذشته است.

صالحی تصریح کرد: اراضی 560 هکتاری پردیسان از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط قرار گرفته زیرا از یک طرف در کنار جاده ورجان است و از طرف دیگر کمربندی جدیدی که قرار است برای استان قم احداث شود در ضلع شرقی این اراضی واقع شده و بلوارآیت الله بروجردی هم در طرف دیگر این اراضی قرار دارد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: سهمیه استان قم در احداث مسکن ملی 62 هزار واحد است که این اراضی نیاز 30 هزار واحدی ما را تامین می کند.

وی گفت: علاوه براین اراضی، شهر جدید پرنیان نیز ظرفیت ساخت 20 هزار واحد را دارد که از طرح های بعدی ما احداث این تعداد مسکن در شهر جدید پرنیان است و علاوه بر ایجاد شهر جدید، در مصوبه شورای عالی تصمیم گرفته شد بافت های فرسوده داخل و حاشیه شهر قم نیز ترمیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ساخت 30 هزار مسکن در اراضی 560 هکتاری قم وجود دارد/پرنیان شهر جدید قم

ظرفیت ساخت 30 هزار مسکن در اراضی 560 هکتاری قم وجود دارد/پرنیان شهر جدید قم