مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-24سياسي

عراقچی: برای مقابله با تهدید کم آبی، باید راهبرد واحدی داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در نشست دیپلماسی آب؛ با تاکید بر تجارب آب مجازی با تأکید بر اینکه برای مقابله با تهدید کم آبی، - دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: برای مقابله با تهدید کم آبی، باید راهبرد واحدی داشت و دستگاه سیاست خارجی و تجارت خارجی ما باید بحث دیپلماسی آب و آب مجازی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در نشست دیپلماسی آب؛ با تاکید بر تجارب آب مجازی با تأکید بر اینکه برای مقابله با تهدید کم آبی، باید راهبرد و رویکرد واحدی داشته باشیم، گفت: دستگاه سیاست خارجی و تجارت خارجی ما باید موضوع آب، دیپلماسی آب و تجارت آب مجازی را به طورجدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه بر این اصل متفق هستیم که بی آبی برای کشور، خطری جدی است؛ این خطر تنها شامل کم آبی و تشنگی نیست، بلکه تهدیدی علیه پایداری سرزمینی محسوب می شود.

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی افزود: اگر به این تهدید توجه نشود، ممکن است ما در آینده ای نه چندان دور با کشوری مواجه باشیم که با بیابان های وسیع، شهر های خالی از سکنه ناشی از بی آبی، طوفان های شن و ریزگرد، فروچاله های عمیق و متعدد که هر آن ممکن است شهر ها و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: برای مقابله با تهدید کم آبی، باید راهبرد واحدی داشت

عراقچی: برای مقابله با تهدید کم آبی، باید راهبرد واحدی داشت