مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-24اجتماعي

برگزاری آزمون جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش؛ 19 آذر


دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش روز جمعه 19 آذر ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کچوییان، با قدردانی از مشارکت اثرگذار همکاران و عوامل اجرایی در راستای برگزاری آزمون مجازی گروه های اول و دوم معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی فعال در آموزش و پرورش به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در این دستگاه از برگزاری آزمون مجازی گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف آن وزارت خبر داد و افزود: این آزمون با هماهنگی مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش صبح روز جمعه 19 آذر ماه جاری برای جمعیتی حدود 16 هزار و 818 تن برگزار خواهد شد.

کچوییان، یکی از عوامل مهم و اساسی در فرآیند آموزش و یادگیری موثر و همچنین حفظ و تداوم آن را ارزشیابی از آموخته های فراگیران ذکر و خاطر نشان کرد: این ارزشیابی زمانی اثربخش و پایدار است که مجموعه سؤالات هر آزمون بر اساس معیارهای صحیح علمی و استاندارد تهیه شده باشد.

وی، فعالیت استادان مجرب و متخصصان فن را در راستای تهیه و تنظیم سؤالات آزمون برابر با رعایت همه حیطه های شناختی، ستودنی خواند و افزود: تلاش کارکنان مرکز سنجش معاونت نظارت دانشگاه فرهنگیان بر این است تا طرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش؛ 19 آذر

برگزاری آزمون جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش؛ 19 آذر