مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-24سياسي

بسیجیان برای دفاع از شکوه و عزت ایران اسلامی ایستاده اند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه بویراحمد گفت: بسیجیان برای دفاع از شکوه و عزت ایران اسلامی ایستاده اند و بسیج امروز سپاه اسلام و شکوه جبهه مقاومت و سرزمین ایران است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر چهارشنبه در اجتماع بسیجیان شهرستان بویراحمد در یاسوج افزود: در شرایطی شجره طیبه بسیج شکل گرفت که کشور ما در عرصه های مختلف مورد تاخت و تازه دشمن بود.

وی بیان داشت: دشمنان شرایطی را برای این ملت ایجاد کردند که سبب تحقیر ملت ایران می شد، ملتی که در جهان نامدار و شناخته شده بودند، مردمی که دارای تمدنی بزرگ، اندیشمند و مشهور جهانی بودند.

حسینی تصریح کرد: دشمنان، کشور ایران را در دو جنگ جهانی تحقیر کردند و در دوران پهلوی بیگانگان برای ایران تصمیم گیری می کردند، برای کشوری که دارای غنای فرهنگی بالا بود اما دچار یک عقب ماندگی عمیق شد.

وی افزود: کشوری ما مهد زکریای رازی، خواجه نصیرالدین طوسی، حافظ سعدی و فردوسی بوده و در ابعاد فرهنگی و معنوی غنی بود اما تحقیر می شد و در این شرایط امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد.

حسینی اظهار داشت: شجره بسیج از مساجد و هییت های مذهبی، مدارس و دانشگاه ها شکل گرفت و کسی باور نداشت حکومتی که مورد حمایت غرب و تا دندان مسلح است توسط مردم شکست بخورد هر چند ملت ایران و امام در برابر جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان برای دفاع از شکوه و عزت ایران اسلامی ایستاده اند

بسیجیان برای دفاع از شکوه و عزت ایران اسلامی ایستاده اند