مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-24پزشكي

کارگاه روابط خانوادگی سالم و پیشگیری از فرسودگی شغلی در تبریز برگزار شد


به مناسبت پویش ترویج و تقویت روابط خانوادگی سالم کارگاه تخصصی این پویش با عنوان «روابط خانوادگی سالم و پیشگیری از فرسودگی شغلی» برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت پویش ترویج و تقویت روابط خانوادگی سالم کارگاه تخصصی این پویش با عنوان روابط خانوادگی سالم و پیشگیری از فرسودگی شغلی برگزار شد.

مدیر گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این کارگاه اظهار کرد: از روانشناسان حوزه سلامت استانی انتظار داریم که به هر شکلی خانواده ها را درگیر خود کرده و از هر فرصتی مانند دعوت به مراجعات روزانه، دیدارهای سازمانی، شبکه های فضای مجازی و انعکاس آنها استفاده کرده و بتوانند مطالب مربوطه را در جامعه نشر و توسعه دهند.

وهاب اصل رحیمی با بیان اینکه تحقیقاتی که اخیرا انجام شده، حاکی از آن است که وضعیت روانشناسان سلامت هم مناسب نیست به ویژه پزشکان و مراقبین در بیمارستان ها که به فرسودگی شغلی مبتلا هستند، خاطرنشان کرد: اولویت اول مراکز بهداشت باید رسیدگی به پزشکان و مراقبان سلامت تبریز باشد چرا که برخی از پزشکان واقعا خسته اند و حتی هیچ حرفی نیز برای گفتن ندارند لذا حداقل باید یک تکنیک تنفس عمیق و آرام سازی را به آنها تجویز کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه روابط خانوادگی سالم و پیشگیری از فرسودگی شغلی در تبریز برگزار شد

کارگاه روابط خانوادگی سالم و پیشگیری از فرسودگی شغلی در تبریز برگزار شد