مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-24بين الملل

انصراف هنرمندان فلسطینی از جشنواره فرهنگی پاریس به خاطر حضور اسراییل


دو هنرمند فلسطینی در پاسخ به کمپین تحریم آکادمیک و فرهنگی اسراییل و در اعتراض به حضور یک گروه اسراییلی در جشنواره فرهنگی که موسسه جهان عرب در فرانسه برگزار کرده، - دو هنرمند فلسطینی در پاسخ به کمپین تحریم آکادمیک و فرهنگی اسراییل و در اعتراض به حضور یک گروه اسراییلی در جشنواره فرهنگی که موسسه جهان عرب در فرانسه برگزار کرده، انصراف خود را از جشنواره اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، علاء ابو دیاب، استندآپ کمدین فلسطینی با انتشار مطلبی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد: بر اساس آنچه در بیانیه کمپین فلسطینی تحریم آکادمیک و فرهنگی اسراییل آمده، لغو برنامه ای که قرار بود 18 دسامبر آتی در موسسه جهان عرب در پاریس برگزار شود را اعلام می کنم.

سهاد الخطیب، دیگر هنرمند فلسطینی نیز با انتشار ویدیویی انصراف خود را از جشنواره فرهنگی موسسه جهان عرب در پاریس اعلام کرده و از سایر هنرمندان نیز خواست اقدام مشابهی را در پیش بگیرند.

جنبش تحریم اسراییل روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از تمامی هنرمندان و چهره های آکادمیک عرب، فلسطینی و بین المللی خواست برگزارکنندگان این جشنواره را برای لغو دعوت از تیم اسراییلی تحت فشار بگذارند و در صورتی که برگزارکنندگان جشنواره این درخواست را قبول نکردند، جشنواره را تحریم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف هنرمندان فلسطینی از جشنواره فرهنگی پاریس به خاطر حضور اسراییل

انصراف هنرمندان فلسطینی از جشنواره فرهنگی پاریس به خاطر حضور اسراییل