مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-24سياسي

‍ بررسی مشکلات منطقه 15 تهران با حضور دو تن از نمایندگان مجلس


دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در بین شورایاران منطقه 15 به بررسی مشکلات و مسائل مردم این منطقه پرداختند.

- دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در بین شورایاران منطقه 15 به بررسی مشکلات و مسائل مردم این منطقه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور بین دبیران شورایاری محله های منطقه 15 تهران در محله والفجر حاضر شدند و در جلسه ای با حضور شهردار منطقه و سرپرست ستاد شورایاری شهر تهران به بررسی مشکلات و مطالبات مردم این منطقه پرداختند.

در این جلسه شهردار منطقه 15 به آسیب های اجتماعی ناشی از معتادان متجاهر در این منطقه اشاره داشت.

به گفته وی برخی از معضلات و آسیب های اجتماعی نظیر حضور معتادان متجاهر در سطح محلات نیاز به همراهی ارگانها و نهادهای بالادستی دارد و خواستار پیگیری و طرح این موضوع از سوی نمایندگان مجلس شد تا با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

تدوین قوانینی که بتواند خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان ارائه دهد و تدوین لوایح و قوانینی که فاصله بین مناطق برخوردار و کم برخوردار را کاهش دهد از دیگر مطالباتی بود که در این نشست از نمایندگان تهران درخواست شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ بررسی مشکلات منطقه 15 تهران با حضور دو تن از نمایندگان مجلس

‍ بررسی مشکلات منطقه 15 تهران با حضور دو تن از نمایندگان مجلس