مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-24سياسي

چرا رای پرونده یاسین رامین در مرحله بدوی و تجدیدنظر متفاوت است؟


در پی انتشار اخباری در رابطه با حکم یاسین رامین از سوی دادگاه تجدیدنظر، محمد جواد حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران به منظور تنویر افکار عمومی به بیان توضیحاتی پیرامون چگونگی این رای پرداخت.

- وی افزود: موضوع شکایت مورخ 1393.

12.

05 سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیه یاسین رامین اختلاس، تصرف غیرقانونی و حیف و میل اموال دولتی بوده است.

او کارمند پیمانی جمعیت هلال احمر بوده که در سال 1386 به عنوان عضو هیات مدیره شرکت رشد که در بدوی صادر می نماید و متذکر می گردد که این رأی نافی امکان اثبات مسئولیت مدنی یاسین رامین در مراجع ذی صلاح حقوقی با رعایت کامل تشریفات آیین دادرسی مدنی، نیست.

عضو شورای عالی قوه قضاییه تصریح کرد: دادگاه تجدیدنظر همچنین در مورد مطالبه مبلغی در پرونده اعلام کرده که، چون شرایط شکلی و قانونی رعایت نشده، سازمان تدارکات پزشکی ارشاد به طرح دعوای صحیح می شود.

وی با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر موضوع را یک اختلاف حساب مالی تشخیص داده که رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه حقوقی است، گفت: نامبرده نسبت به قبول امانی مالکیت سهام شرکت رشد اقدام و هیچ گاه مدعی مالکیت و یا سهام شرکت نشده و در مرحله تجدیدنظر هم وکالت بلاعزل جهت انتقال سهام و مالکیت به جمعیت هلال احمر تفویض نموده است؛ بنابراین گزارش، در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رای پرونده یاسین رامین در مرحله بدوی و تجدیدنظر متفاوت است؟

چرا رای پرونده یاسین رامین در مرحله بدوی و تجدیدنظر متفاوت است؟