مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-24بين الملل

گردش در پارک داوود نبی ، راهی برای شستشوی مغزی اماراتی ها توسط اسراییل


دولت اسراییل به دنبال تقویت گردشگری اش در بین کشورهای عربی است و برای این کار، گردشگران را به یک پارک باستان شناسی در قدس شرقی می برد.

- گردش در پارک "داوود نبی"، راهی برای شستشوی مغزی اماراتی ها توسط اسراییل "دولت اسراییل به دنبال تقویت گردشگری اش در بین کشورهای عربی است و برای این کار، گردشگران را به یک پارک باستان شناسی در قدس شرقی می برد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فارن پالسی در گزارشی می نویسد: اسراییل برای جذب گردشگران اماراتی که بخشی از روند تحکیم بخشیدن به روابط میان اعراب-اسراییل پس از توافق های ابراهیم با هدف عادی سازی روابط بین اسراییل و بسیاری از کشورهای عربی است، برنامه ای دارد اما این تصمیم به منظور ایجاد یک سفر گردشگری به یک پارک باستان شناسی مورد مناقشه در قدس شرقی که توسط شهرک نشینان یهودی راست افراطی اداره می شود، موجی از تنش ها را در منطقه و همچنین انتقادهایی را هم در میان کارشناسان اسراییلی و هم فلسطینی در پی داشته است.

پارک ملی شهر داوود یکی از مکان های مهم و مشهور و البته مناقشه برانگیز است.

این سایت از آن جهت مشهور است که درست در پایین دیوارهای شهر قدیمی قدس (اورشلیم) واقع شده که راهنمایان گردشگری می گویند داوود نبی در آنجا بر تخت سلطنت می نشست و رویدادهای مهمی از تاریخ یهود نیز در آن شکل گرفته و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش در پارک داوود نبی ، راهی برای شستشوی مغزی اماراتی ها توسط اسراییل

گردش در پارک داوود نبی ، راهی برای شستشوی مغزی اماراتی ها توسط اسراییل