مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-24سياسي

منش و روش مبارزاتی میرزا کوچک جنگلی اسلامی بود


دبیر افتخاری ستاد مردمی بزرگداشت میرزا کوچک با اشاره به ضرورت ترویج نهضت مقاومت در جامعه، گفت: مبارزات میرزا مسیر اسلام را دنبال می کرد.

- ، محمد حسین پور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری ستاد پاسداشت های مردمی یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی با بیان اینکه قیام میرزا کاملاً اسلامی بود، اظهار کرد: منش و مبارزات میرزا مسیر اسلام را دنبال می کند و تهمت هایی که امروزه به وی زده می شود نادرست است.

دبیر افتخاری ستاد پاسداشت های مردمی یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک با اشاره به ضرورت ترویج نهضت مقاومت در جامعه، گفت: باید از ابزار سیاسی، آموزش قرآن، کارهای تبلیغاتی و رسانه ای جهت معرفی نهضت مقاومت در جامعه بهره گیریم.

وی با بیان اینکه تربیت خبرنگار برای تبلیغ جنبش و نهضت سیاسی میرزا کوچک باید در دستور کار باشد، افزود: میرزا یک طلبه مسلمان بود و اگر در مقطعی نهضت وی مسلحانه شد با توجه به اقتضائات آن دوران بود.

پدر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه جرقه تشکیل شاکله یک حکومت اسلامی از سال 57 زده شد، تصریح کرد: اینکه پس از گذشت یک قرن همچنان درباره قیام میرزا کوچک جنگلی صحبت می شود به معنای زنده بودن این شخصیت در تاریخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش و روش مبارزاتی میرزا کوچک جنگلی اسلامی بود

منش و روش مبارزاتی میرزا کوچک جنگلی اسلامی بود